29.12.14

Myšlenkové mapy k marketingovému výzkumu

Zanedlouho začne letní semestr, ve kterém budu opět učit marketingový výzkum. Nedalo mi to a rozhodl jsem se významně zaktualizovat své výukové materiály ve formě myšlenkových map.

Myšlenkových map je celkem 27 a pokrývají obsah celého vysokoškolského kurzu marketingového výzkumu:
  1. Úloha marketingového výzkumu v rámci marketingového řízení
  2. Manažerské rozhodování, výzkumný proces a určení výzkumných otázek (manažerské rozhodování a informační potřeby v marketingu, proces marketingového výzkumu, určení výzkumné otázky)
  3. Sekundární data, databáze a marketingový informační systém
  4. Kvalitativní výzkum
  5. Kvantitativní výzkum, kvantifikace a měření
  6. Výběr zkoumaných subjektů
  7. Dotazníkové šetření
  8. Pozorování
  9. Experiment a tržní testování
  10. Zpracování a analýza dat
  11. Prezentace výsledků
  12. Odvětví marketingového výzkumu, trendy
  13. Řízení marketingového výzkumu, kvalitativní standardy, etika a právní rámec v marketingovém výzkumu
Myšlenkové mapy k marketingovému výzkumu dávám k dispozici pro nekomerční použití zdarma v rámci licence Creative Commons 4.0 BY-NC-SA.

Mapy je možné si je stáhnout ve verzi PDF a XMIND (možno editovat, software zdarma ke stažení na www.xmind.net).

Ukázku si můžete prohlédnout níže:

2 komentáře:

  1. Google z nějakého důvodu vyhodnotil pdf jako porušení smluvních podmínek, požádal jsem o vyřešení, což by mělo trvat dva až tři dny. Pak již snad bude pdf odkaz fungovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Odkaz na pdf by již měl bez problémů fungovat.

    OdpovědětVymazat

Prohledat tento blog