Úkolem tohoto předmětu je syntéza znalostí z předchozího studia - studenti pracují v týmech a řeší v rámci fiktivní maloobchodní firmy situační analýzu, stanovování cílů, strategické plánování a rozhodování - kdy na základě komplexního počítačového simulátoru jsou z jejich rozhodnutí odvozeny pravděpodobné důsledky, včetně zahrnutí měkkých vlivů a zpoždění.
Studenti pracují v co nejrealističtějším prostředí, musejí si například sami vyžádat, jaké informace chtějí - některé zprávy jsou zpoplatněné, mají k dispozici reálné formuláře finančních výkazů, dělají zápisy ze svých jednání apod.
Předmět je v plném proudu a proto zde zveřejňuji úvodní prezentaci, která představuje vstupní informace a uvedení do situace. Aktuálně celý simulátor testuji a zvolil jsem přístup, kdy nechávám řadu možností otevřených a ze stejné vstupní situace lze postupovat různými směry, čemuž budou parametry i struktura simulátoru přizpůsobeny dle potřeby - je to tedy narozdíl od Markstratu a podobných simulátorů nikoliv černá, ale průhledná skříňka :-)
Žádné komentáře:
Okomentovat