8.3.10

Simulátory v marketingu – podpora plánování a testování strategií - přednáška na MU, 18.11.2009

18. listopadu 2009 jsem měl přednášku na Masarykově univerzitě v Brně, Ekonomické fakultě na téma "Simulátory v marketingu – podpora plánování a testování strategií".

Anotace: Sestavit marketingovou strategii, naplánovat její jednotlivé kroky a odhadnout jejich důsledky není nic jednoduchého. A to je právě problém, s jehož řešením mohou efektivně pomoci počítačové manažerské simulátory postavené na základních principech systémové dynamiky a multiagentních přístupů. V přednášce budou ukázány jak možnosti těchto přístupů, tak i konkrétní případové studie z ČR a interaktivní ukázky.

Celá přednáška je v mp3 k dispozici v archivu přednášek MUES. Prezentace viz níže.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prohledat tento blog